24h購物| | PChome| 登入
2003-11-10 22:34:57| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

銅鑼灣太古城旺角雲來打邊爐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月9日(星期日)

今日係internal singing contest! 9:15起身, 9:30出門口, 約左10:15響causeway bay 等, 我都未試過咁早出去咁遠既地方K……亦都未試過咁早去咁遠仲要咁多人去K。CEOneway真係好靚, 裡面好似雙魚星號!!

因為係人地比賽, 冇參加既人就好少有得唱。所以我地d莊員係未試過咁早去咁遠咁多人去K而自己係冇得唱!! 不過佢地真係好勁~~唱得好好呀!! Terri仔仲博得全場厲害既claps!!真係好好聽~~

哈哈哈哈!! 我同angela今日係收錢小姐同俾錢小姐, 好豪咁收晒大家d錢再拎d錢出黎找數。仲有仲有, 我地咁多個ex-co做埋評判tim呀!!

完晒之後, 男生們同女生們各有各玩!! 有d去唔知邊打機, 有d去中央library(好特別), 我同inga, cat, 叻同學, steffi, 車雲去食糖水。行左陣街就dismiss……

約左亞廉響銅鑼灣。特登去睇條鏈同睇對鞋, 結果……冇晒!! 之後無無聊聊去太古城。買左個菇時湯碗, 買唔到人家要既野。仲lowb都係買左一支hello mimi既野飲, 支野飲好似香檳咁, 咁我地以為佢係扮香檳!! 我地響個plaza度開, 嚇死, 真係會有pop sound~~係真野!哈哈哈哈! 又走番去MK波鞋街。點知, 又冇!! 救命~~我地兩個都搵唔到要既野!! 今日行既路全部都係冤枉既!! 激死。

諗住搵lester and salong or mother and kevin食飯, 又遲一步喎。最後, 我地兩個照去, 去雲來打邊爐!! 好好食, 有我最愛既蕃茄薯仔湯底。

哈哈哈哈~~我有王菲新碟, 仲有Mcdondon開心樂園餐既新幹線, 阿may, mcmug, mcdull!!

台長: 菇時同學
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文