24h購物| | PChome| 登入
2003-04-11 11:49:28| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「咁又點!」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我每晚都兩點鲻,九點幾起身..
亦有人兩點鲻,兩點幾起身,
但竟然鲻得多既話唔夠鲻…

鲻得少o個個就好精神~~
仲日日「自己鈬」咁樣..
開會啦,
上莊啦,
做屋企野啦,
做group projects啦..
做paper,
有時幫人補習啦..
等啦..等啦..等啦..同埋等…
好似好得閒咁~~

明明可以早d鲻既,
但都陪人complete 個B-law功課..
就算One-way communication…
With no responses…都唔緊要!!
因為我都知日日做paper,真係好辛苦..

我好多野未做,我都抽時間出黎..

「咁又點」….

而家先知道我devote左既野..
係唔足以令人appreciate,
反而係覺得討厭~~
反而係take it for granted..

原來係有人抽時間俾我煩…

「咁又點」…
我完全唔識反應~~

朋友仔們始終係我既motivators…

好需要anti-fatigue eye care..!!

好想講粗口~~



每日我罵你又你罵我 
都當唱愛歌
就算我知道除了折磨 
難換到什麼
我以為喜歡跟你爭吵 
也許得到的更多
你若懷恨至少還有我 
忍得到痛楚
我既然不可使你獨魔 
最少使你生過火
這樣殘酷對手難再尋一個 
不忍錯過

extracted from 喜歡憎你

台長: 菇時同學
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文