24h購物| | PChome| 登入
2004-06-07 21:39:50| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07>>06<<04(上)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一起身...see到阿銘打左成19個電話比我///
(未接電電)仲有幾個mass...有dd驚訝//
不過都有唔開心的...就係..佢///
冇覆過我icq..更加冇打過一個電話比我呀...><~~~
更唔知點啦€~番到學校又比miss話我..帶埋ddd唔知咩書番去see
..><..冇啦啦比人鬧///唉////
不過bio堂好好笑呀..但係dd  powerpoint..好///
><....呀eng &&&& geog今日test呀~~
冇咩信心/////lunch..本來諗住同雄食嫁//不過出到去又see
刑drew同聰啵~冇咩理由唔同阿drew嫁ma///呵呵
drewdrew好好笑呀~呵呵geog 堂肥堅個樣好好笑呀~~
好似賓尼兔呀..佢dddd牙好好笑..不過成日比佢話我...><...呀~~

台長: 米sell
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文