24h購物| | PChome| 登入
2004-03-22 18:23:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忙裡偷閒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21-3-2004 (日)


今日同左嘉明等人去左龍鼓灘燒野食;我地一行人在荃灣出發,係車內我和kelly提議在BBQ前去蝴蝶灣釣魚。

抵達後,我們就在蝴蝶村商場花費了28玩購買釣具,之後就去了第一釣點碰碰運氣,可惜因今日係初一,比較大浪,不斷抅石。逗留了半個鐘到就轉移去第二釣點,在此情況大為改善,不停有魚訊,最後我中了一條梳蘿,kelly就不幸地食白果。而在第二釣點處附近,有一條兩斤幾重鱸魚屍體在岸上,d途人經過個個都以為係我地釣上黎,紛紛討論。這個美麗的誤會,我地絕對唔會介意。

釣完魚,就入龍鼓灘(D魚就食飽,終於都到我地開餐),我們選擇左去"世外桃源",因為該處食物真的很好食。我們由四點幾non-stop咁燒到到九點,期間本人狂食左30幾條多春魚,廿多隻雞翼等.......好飽~~~~

之後我地一齊坐西鐵歸家,係車內討論左液晶體晶片電話使用方法,十分十分之開心。回家後,收埋MO Present料,做埋power point,就大覺訓。

很開心,很充實的一天

台長: 毛毛
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文