24h購物| | PChome| 登入
2006-10-31 01:44:48| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你女友,BOBO,

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每次凈係得鉅穩我...而每次距穩我..都係因為要麵.
例如d’F生日要帶條女去充下場麵亞咁...

<旧日被看死如何迷恋着你,毫无脾气没有骨气
差一点已倒地离别你便记起,,而身份从来还未出位>

鈴鈴鈴...
電話嚮左..會5.會係距列..??
果然..
<..今日我個F’生日亞.,妳依傢即刻黎neway..餵,著靚d’
亞..咪失禮我亞..係咁先喇.>

<餵..亞..>
唉..餵乜鬼亞..距都cup左綫囖...

咦...今晚我著裙好5.好咧..?好耐冇見過距囖播..距好似未見過我著裙播..
好..一於著裙仔喇....


<去到neway>

<乜咁Q難噶..死左去邊亞妳...>距望都5.望下我..
<我..冇亞...對5.住囖...>講完我啉住坐喺距隔離勒..點知..

<餵妳做咩亞!彈開喇..>
<哦...>

因此当好友留低
你竟请我避世
在你周围地位沦落似蝼蚁这么细
低得已不可再低

跟住..
<亞sean..妳條女.??幾索下播..介紹下喇..>
<介紹咩亞..妳叫距妳條女,未得囖..>講完咧句說話..距終于望左我1.眼..

跟住..距拉左我屮去..

<妳著到成隻雀咁,博咩亞....
妖..妳著乜鬼裙亞..著咁短比邊個體亞..妳記住..妳係我條女..安分d’..>

啪..!
...
一切突然間靜曬...

距掩住塊麵..<妳..妳颳我...??>

<妳究竟當我咩噶..妳條女妳條女..
妳知5.知我忍左好耐噶勒...係妳自己叫我著靚d’咪失禮妳..
依傢又話我5.安分...妳想我點??

究竟我係妳女友定係1.個叫做女友既花樽..???
每1/日我都要配閤妳...妳叫我點就點.隨call隨到..
我都冇半句怨言..因為我愛妳..係因為我愛妳亞!!
我5.裝飾品黎噶...我係人亞....
夠勒.
我受夠喇!!!>

跟住..我就走左..
而距..亦都冇追黎...


陪着你等于打工配合你这英雄 名字叫女友女友做花樽
本性是干练女子不被认同 其实我眼眉也挑通
陪着你不西不东我硬颈不会肉痛
越难越勇开新眼界明日变新宠
回复单身再大红
换个扮相找新观众
并没自卑然而全因为你



<其實..我都係太緊妳咋...我5.想妳比距地體蝕..
我好驚..我好驚始終有1.日我地會散..所以我時時提醒妳..妳,係我條女..
但係我5.g妳原來1.直都咁辛苦...對5,住...對5.住...>


无名无姓不三不四 相恋竟靠演技
无奈我还未知死 低得已不可更加低
强横地撑起多英勇 我是我不关你事无谓下圣旨
未来我会让你知 未来结局才是开始
恢复自我当然够服众

离开得你又怎可心痛



<嘿嘿...聽左咧首歌自己突然啉到自編既劇場版..想寫低..赫赫...>



妳女友~~陳文媛BOBO,..









台長: 喵囡皇
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文