24h購物| | PChome| 登入
2005-11-23 18:48:17| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

peter 之近況

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星影又黎lu....終於都得閒d la...but one week later 又要忙lu,,...test 補課
project...唉..而家連PHY 都要補課....HLEP!!!!

近況....都過得去la.....做lab 終於都成功la...yeah

成績,ok la...but 唔滿意, 下滑緊...but 又唔肯work hard, 無計la.. HAHA

CHRIS TANG ge 厲害我終於都見識到....上次maths test 好難!! 全班得16個人合格and 全班的平均分係 52 分以上...佢竟然有94分,....=.=仲唔滿意tim...真係唔同grade....我得70分ja...高分過GARY.. haha

跟住上堂都係唔同grade ga...佢同肥仔明講d 野無人明....勁無奈...唉

經我地計算...十名內有五個係永援......我都唔知考第幾lu......

D phy 唔明...chem ..MR.CHAN..唉,好似教得唔係咁gd.......始終都係ANTON 好d....haha , MATHS ok la , 中文...唔好提lu...英文,我發覺原來我做A level 好過O level and 作文....haha....真係怪

講住咁多先la.......CU

台長: The Meteors
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文