24h購物| | PChome| 登入
2004-02-02 22:47:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

禮物~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天我收到一份很有意思的禮物~一份遲來的生日禮物~可以說是我今年收到最特別的生日禮物~~~~

原來沈頌恩知道我如果一有唔開心,就會去浸好長好長既浴,所以佢就送左一d類似有藥用或者令人聞到會舒服d既藥用入浴濟俾我,total有五包,等我每一次唔開心gei時候都可以用~超有心思!!!!!Thx u~

但係如果可以,我希望我每一次用gei時候都係開開心心.....但我覺得呢五包藥用入浴濟我一定會用到,因為呢排都好多野煩...就好似上個禮拜四gei lunch,成班人係度唔知講緊咩事,極之神秘。我問穗影,佢答我︰"個個都知發生咩事,係都唔話俾你知,咁你都知我地講緊邊個la~!"明顯係講緊我,之後我又問我隔離個個,佢竟然話︰"呢d野,由當事人講比較好~"聽到我一頭霧水.....每一個人都講一半唔講一半,咩意思?有冇必要咁神秘?害到我就好似一個大白痴去估迷底,唔玩啦...真係唔想再好似上次一樣連發生咩事都唔知,就令人誤會.......拜託搵個人突然良心發現話我知又發咩事啦.....

台長: 尚未設定
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文