24h購物| | PChome| 登入
2007-02-10 22:44:15| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

係我唔好,係我無用....對唔住呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我係aia返工有4個月了, 2007年2月7日我卻決定離開,係我做得唔好, 其實有個幾月無客見架啦, 再係咁我都唔會有成績, 做左既生意又少,所以.....都係要走. 我走之前一日sanny走左, 其實我知道大家都好唔開心, 我錯誤地係第二日走.... 今日第4日啦, 我昨晚都仲喊...

真係好對唔住呀, 我走左先知, 我真係好鐘意大家架, 又知道大家都我好好, 大當家...二當家...flo豆...irence師姐...elsa師姐....對唔住呀.

我其實好想留低, 好想一齊成長, 我而家都好想返去架...但係我知道唔可能架啦. 對唔住呀, 我好無用呀, 面對唔到困難, 我走左先知, 我自己其實好想好想再有機會同你地一齊去面對返呢d困難, 好想比你地鬧, 好想同你地一齊笑, 好想有你地一齊奮鬥, 好想係失販既時候有你地既安慰, 做錯事有你地既嘲笑.

我而家先知, 我對你地用情都好深架, 但係我真係無面目見你地呀....

台長: mermaid
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文