24h購物| | PChome| 登入
2005-09-16 22:54:54| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

That day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我永遠不會忘記的,
那一天
尼斯的海邊,
蔚藍海岸的豔陽下,
你對著我走過來,伸出手握住我
笑著問我“元氣?“的樣子
還有
那些除了在海邊游泳晒太陽,什麼都不做的日子

yes, I will keep you in my heart...
the deep deep heart.
until the day, you have your own restaurant
hope I am there, there with you~~


~~To Dearest Masaki~~


無論你最後 選擇敲開誰的心扉
I always remember
當你向著我走過來 笑的模樣
Wasn’t that the best time
儘管它 只在剎那間
願遺憾 也在剎那間


No matter how hard that I have tried to forget
I always remember
The days that I belonged to you and you were mine
Wasn’t that the best time
I’ll keep you here in my heart




英文歌詞:彭靖惠
中文歌詞:陳克華







台長: 通常是這樣子的
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文