24h購物| | PChome| 登入
2004-08-07 00:14:57| 人氣126| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*亂了!*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年8月7日  陰

今日落左樓下食野.......
係餐廳見到kiko同jay,ha.....

食完飯之後,mum幫家姐去圖書館借書,
我就去左7仔買新monday,然後返屋企......
返到屋企樓下..有個婆婆係度發呆.,...
然後個看更話我聽佢係傻傻地既,佢屋企人唔係度唔好俾佢入lift..
幾驚呀我haha~~~
最尾都冇俾到佢入lift........

返到屋企....睇左陣雜誌....同j講左幾句.....
返工lu............

咪又係做個d野囉我...之後kyo跟我學左一陣...
ha,佢好怕醜咁既樣..又細聲喎講野..都唔似男仔既!
夜晚收完fry車收收2cam囉.....又出左一身汗..!
.....
放工見到alan...好好笑的。

返到屋企食左d飯又食左木瓜雪耳糖水!正。

...
哎.....我好煩惱的...
總是耿耿於懷的。....
我唔知自己做緊咩囉......我又覺得..唔係好相信囉。.
究竟我依家做緊咩囉???我係咪同緊佢一齊囉?/??
點樣呀???我都唔知喎。
有冇人可以答我呀?我想你答我喎。.
好00混亂0的。
若有苦無////.........都唔知發生緊咩事。
或者係我自己單方面諗囉....我都唔知呀,成日咩都唔知,
唉....好蠢也。
唔唔......
點都好,我都想有個好既結果。

乖乖。...

Mi>..,,,,,,,,,,,

台長: 亞mi
人氣(126) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文