24h購物| | PChome| 登入
2002-12-13 21:35:17| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Trendyland 開倉啦~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝返到診所, 姐姐俾左本書仔我睇,原來係 trendyland 開倉呀, d 野好抵好正呀,見到都已經開心到暈呀,裡面有精品啦, 用品啦, 家居擺設啦, 裝飾品啦家庭電器, 真係咩都有架......
仲要全部都係卡通黎架添~~ 一路睇我就一路問: 我地幾時去睇下呀??, 姐姐就話: 今日lunch 去啦, 於是我地就用左2 個字既時間去食我地個 lunch ,勁快呀, 最攪笑既就係我地好白痴咁搵錯地方, 攪到冇左幾個字!!!!!

入面好多人呀, 真係好多野睇呀, d 野全部都有折架~~~
我呢, 就買左個青蛙仔雜誌架俾我個 fd 做生日禮物, 仲有好多野呀, 不過姐姐買得仲多過我呀~~~~~ 真係開心到暈呀!! 攪到要好趕時間咁趕返去返工呀!!

唔知佢開到幾時呢??? 因為我未買到我要買既野, 睇黎我都要搵日再去買過啦~

台長: 美人
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文