24h購物| | PChome| 登入
2008-03-17 19:29:29| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吉隆坡之旅 08 ~景點

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

夜晚既雙子塔真係好靚, 好彩我間房對住佢, 雖然就遠左少少, 不過都 ok 呀

一落場去到酒店安頓好一切就出發去雙子塔, 本身諗住買飛上到最頂望晒整個吉隆坡, 但係...原來因為想上去既人太多, 每日只派發千四個位...唉...蝕呀

位於 time square 裡面既大型機動遊戲城...玩完之後有種貼 $$ 買難受既感覺...成身都痛...

比起香港既 time 真係大好多....
雲頂 -- 要搭一個鐘的士再轉十五分鐘纜車上山先到(可以的士直上)

真係冇諗過會咁凍, 我仲背心短褲咁去, 有件 jacket 都勁寒...

大家一去到就試試手氣...結果個個都輸住出黎, 唔通係門口個幾條食人瘡太勁??

醫飽肚仔之後我地向機動城出發, 點知因為落住雨既關係, 我地想玩個d 激既 game 全部唔開, 加上又凍, 我地唯有再入賭場 hea hea , 睇下晏d 會唔會開番, 唉...天公不做美...一直都係陰陰沉沉咁, 我地唯有放棄, 飛奔咁離開, 因為實在太凍啦 ~~

sunway

一個集游水, 機動野外遊戲於一身既地方 ~~

我地一身可以下水既裝束去玩 game , 踢住拖咁去玩

最神奇既係...個度既海盜船可以轉圈...所有 game 有冇離心力...不過壓到個心口有d 痛囉...

最無聊既係..四驅車...跟住個人走三個圈就冇啦...

玩水玩到差d 褲都甩...嘻嘻 ~
身處當地既酒吧街....

好很貴囉...................................

台長: 美人
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文