24h購物| | PChome| 登入
2006-05-02 18:41:22| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中國短線之旅 ~~ 河源

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30 號同 bee bee join 團去左浸溫泉, 原本諗住去古兜架...但係 full 左囉, 鳴鳴

今次既目的地係...河源, 估唔到...三十個人唔冇...不過算喇, 總好過冇得去 ~

個溫泉都唔錯, 唯其係個薄荷湯, 輕輕薄荷香氣, 浸左個幾字就開始有d 暈...d 大陸佬真係躝癱黎架, 明明見到得我地兩個係度浸緊, 都仲要走落黎浸, 當場咩 mood 都冇晒

浸到咁上下, 我地去左按摩, 第一次瞓係塊發熱版上面做按摩, 不過周圍都幾佬下...好似唔知點咁, 不過熱熱地都幾爽~~

夜晚返左酒店房放好晒行李之後, 我地搭的士去左導遊推介既按摩中心度揼骨, 一揼就兩個鐘, 一路揼個女仔一路話我肌肉勞損, 因為佢輕輕力按我, 我都已經覺得好痛, 仲不知不覺間瞓著添呀, 爽~~

二日一夜, 玩得好開心, 仲笑到癲左, 呵呵 ~~

台長: 美人
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文