24h購物| | PChome| 登入
2005-01-01 12:44:38| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

o4 countdown ~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每個人都同我講, 31 號既天氣先至有節日氣氛, 7 度...真係凍到傻, 我會鍾意平安夜晚多d , 聖誕個晚都錯呀~~

從未試過 countdown 既日子凍得咁過份, 仲記得上年都唔係著左好多衫, 仲要係我個日有著到裙添呀!!

今年凍到我要特登買件厚褸黎過年, 裙都唔夠膽著....

countdown 既地方離不去鐘樓底下, 但係離倒數既時間多的是, 我地先係尖咀食 pizza hut, 飽飽的, 好滿足, 跟住搭我至愛既船船過海, 艘船同平時既唔同, 到左灣仔再轉巴士到太古城, 真係十N 世未到過太古城喇, 記得對上次去應該係某年既生日, (還小的時候..)去左踩冰~~~

逛完一大輛之後我地就決定搭丁丁去番碼頭, 搭搭船船過尖咀, 時間都只不過係...十點九, 就係咁...我地係碼頭個巴士總站搵左個靚位企喇~~~

係企既同時, 真係見到好多野, 我地俾幾堆小朋友圍住, 好心喇...都唔知依家D O靚仔咩心態架, 左手拎住支酒右手拎住飛煙, 好型咩??? 大佬...最大個件15 歲都唔過呀, 最細個件仲離譜, 都唔知夠唔夠十歲, 第一個感覺只係覺得好幼稚囉, 不知所謂!!

係個度企左半個鐘唔夠, 我地決定移位, 迫左去鐘樓底下, 又見到好多騎呢野...明知人咁多, 典解D O靚仔靚妹都仲可以係度玩集體影相呢, 攪到你推我撞, 影還影丫, 咪鬼撞到我先得架, 仲要係幾次添!!

更加唔明典解D O靚仔可以拎住本書迫係人群當中一路等就一路就係"教書"囉, 頂, 要溫書/教書唔該返屋企喇, 我唔想聽書囉!!

都係兩年冇係e 度 countdown 者...典解會變得咁多既???

直到最後一分鐘, d 人情緒越黎越高脹, 出現左倒錯數既情況, 我望左好耐都望唔到d 人望邊度可以知道倒數既時間, 到我望到時候已經去到三十秒, 但係我仲聽到有人數到得番5 秒, 即刻俾人爆粗鬧囉, 嘻嘻 ~~

踏入 2005 年既零時零分, 我得到一個 NEW YEAR KISS ^^

依然係個句喇

05 願望:
願身邊既家人朋友個個身體健康
過得幸福快樂
當然要無災無難 ^^

台長: 美人
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文