24h購物| | PChome| 登入
2004-01-01 21:14:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~我的密碼鎖@死了~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1.12.2003 ~星期1~

累了
起身還想訓訓訓

print左好多野
又溫左一陣書~econ~

之後都要出門口喇
番去上china0麻

噢….仍然唔到我地presentation
仲等我地咁辛苦又改過
仍然對聽日0既test一頭水水

之後就係finance
到我同wing+glory~presentation喇~
呵呵…..我係對住ans讀咋
都唔識唔明

上完2堂
又要去搵DR LAU
唉……個REPORT都唔知點好
又要加番好多野
~我地搵到呀就一早做左俾你喇~
唔知點好?
即刻再去LIBRARY一齊搵書書
噢……都係無啊………
聽日先再算再諗了

咁同大牙+Raymond一齊去左食lunch
~宜家~要等好耐呀!!!
食3文治都要等呀等喎…….

原來真係影到呀

上埋eonc tut.先
都係聽acct人present
不過….佢地……好似唔係好順利咁喎~>_)<:”

因為借左0的書書已經過左期
諗住去locker拎番去還
點知???
我個密碼鎖開唔番呀!!!嗚嗚嗚……

好唔開心心心呀
做咩咁0架????咩都好地地0架0麻?????

好在有大牙+Raymond係度
幫我試開開開
又幫我行黎行去換鎖(因為新買的密碼鎖也壞了)
thanks~!!~

宜家只能用一把我不喜歡的”鎖”了!

無故小小事 令人不安

係SAO攪掂晒之後
就一齊去左行行MEGA SALES喇

之之後就去左kln tong搵你食ice-cream
心情好似好番多
~水晶~x’mas tree~又見見了!!!!

番屋企頂唔住呀
訓左15mins
真係提唔起心情~對住china~
唉…..我也不想這樣

唔知Richard同楠楠點呢????

呵呵~~大牙話搵日同我食”芝士怪”~~
哈哈~~開心心!!呢~~~

台長: meimei
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文