24h購物| | PChome| 登入
2008-05-05 13:27:40| 人氣718| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

小娘音樂盒(3)Macy Gray

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Macy Gray,是個黑人,聲音很像唐老鴨,在一個奇妙的"音"緣下,有人給了我一張英文cd,但因為是大雜燴,於是我只能聽而無法得知演唱者是誰。

沒想到,泡芙好姐妹實在厲害,給他音樂就告訴我她是誰!真是太開心了,今天的收獲好多!耶~~~

這聲音有爆炸的效果,聲音要怎麼在心裡爆炸,聽她唱歌就對了,我很喜歡這樣的聲音~~有空點選連結聽聽看嚕!


Macy Gray簡單介紹http://resnick.tw/2006/04/15/181/
歌曲試聽:http://tw.youtube.com/watch?v=qsTk2xp0nvY

好好聽唷~~

I Try
Games, changes and fears
When will they go from here
When will they stop
I believe that fate has brought us here
And we should be together, babe
But we’re not
I play it off, but I’m dreaming of you
I’ll keep my cool, but I’m feening

I try to say goodbye and I choke
Try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it’s clear
My world crumbles when you are not near
Goodbye and I choke
I try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it’s clear
My world crumbles when you are not near

I may appear to be free
But I’m just a prisoner of your love
And I may seem all right and smile when you leave
But my smiles are just a front
Just a front, hey
I play it off, but I’m dreaming of you
I’ll keep my cool, but I’m feening

I try to say goodbye and I choke
Try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it’s clear
My world crumbles when you are not near
Goodbye and I choke
I try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it’s clear
My world crumbles when you are not near
Here is my confession
May I be your possession
Boy, I need your touch
Your love kisses and such
With all my might I try
But this I can’t deny
Deny

I play it off, but I’m dreaming of you
(but I’m dreaming of you babe)
I’ll keep my cool, but I’m feening

I try to say goodbye and I choke (yeah)
Try to walk away and I stumble
Though I try to hide, it’s clear
My world crumbles when you are not near
(when you are not near aahh)
Goodbye and I choke (yeah, yeah, yeah)
I try to walk away and I stumble (hey, hey, hey)
Though I try to hide it, it’s clear (sick of love)
My world crumbles when you are not near (your love, kisses and)
Goodbye and I choke (I’m choking)
I try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it’s clear
My world crumbles when you are not near
(when you are not there, yeah, yeah yeah)
Yeah, yeah..






Macy gray-I try 中文歌詞

比賽、變動、恐懼
它們何時才會消失呢
何時才會停止呢
我相信是命運引領我們到這裡
親愛的,我們應該在一起的
但卻沒有
我假裝不在乎但仍夢見你
我會保持冷靜但卻無法自拔


我試著道別但卻說不出口
我試著離去但卻踽隅而行
雖然試圖隱藏,但卻隱藏不了
你不在身邊時,我的世界崩解了
要道別卻說不出口
我試著走開但卻踽隅而行
雖然試圖隱藏,但卻隱藏不了
你不在身邊時,我的世界崩解了



我看似自由
實則不過是你愛情的俘虜
你離去時,我微笑以對,似乎還好
但微笑不過是種表象
我假裝不在乎但仍夢見你
我會保持冷靜但卻無法自拔








我認了
就讓你擁有我吧
天啊,我需要你的安慰
你愛的魔力令人難以抗拒



雖然盡我所能

但仍無法加以否認
我假裝不在乎但仍夢見你
親愛的,我仍夢見你
我會保持冷靜但卻無法自拔


要道別卻說不出口
我試著走開但卻踽隅而行
雖然試圖隱藏,但卻隱藏不了
你不在身邊時,我的世界崩解了

台長: 小娘
人氣(718) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

舞豆光
這天的我 三十年了的獨角戲
為人母的 祝妳佳節愉快~先
2008-05-11 03:04:41
版主回應
嘻~~~謝謝你唷~~~五豆光~~~
什麼時候大家約約看夜景喝咖啡啊~~
等著喝你家的高級咖啡機耶

2008-05-11 16:22:35
momo
小娘  (- pq -)  加油!

常保喜樂之心 也謝謝多才多藝的妳分享的好音樂
彩虹就要出現了!
祈禱ing......
2008-05-27 03:08:49
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文