24h購物| | PChome| 登入
2005-07-14 14:23:48| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第7集..最後勝利..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 7~
最後勝利..

** 翌日..**
norelle: 今日星期日..你唔洗陪我la..你去揾嘉朗la..
yoyo: 咁........
norelle: 我冇事ar..
yoyo: 我陪你la..
norelle: 唔洗la..
yoyo: 咁好la..我走la..
norelle: bi..
**norelle因為唔想一個人係屋企諗咁多野..所以就自己換3出街la..落到樓下..**
謙: norelle..
norelle: 你做咩係度ga??
謙: 我中2你..
norelle: 你走開la..
謙: 我唔走ar..
norelle: 你唔走咁我走la..
謙: 唔好..
norelle: 咁你想我點ar??
謙: 你聽我講la..
norelle: 咁你講la..
謙: 我真係中2左你..
norelle: 你中2我你尋晚就唔會咁講la..你同阿琪一齊咪得lor..
謙: 我都唔中2佢\..
norelle: 咁你尋晚又同佢\玩到咁?!
謙: 玩下咋ma..同埋佢\都唔肯做我女朋友..
norelle: 佢\唔肯你就黎搵我..你當我係咩ar??
謙: 我唔係咁ga..
norelle: 咁你知唔知點解我同你散我冇喊ar??
謙: 我唔知..
norelle: 係因為我覺得你li d人一滴眼淚\都唔值得我流ar..
謙: 乜你真係咁憎我咩??
norelle: 唔係..
謙: je係你仲中2我la..
norelle: 係又點ar??
謙: 咁你中2我點解唔可以同我一齊ar??
norelle: 我唔想再做你一星期情人ar..
謙: 唔會ga..
norelle: 同你一齊好辛苦ar..好似同一個計時炸彈咁..好快會爆ar..
謙: 唔會再係咁ga la..
norelle: 你比我冷靜下la..
謙: 好..我會證明比你睇ga..
norelle: 嗯..我想一個人行下ar..
謙: 咁我走sin la..
norelle: bye..
謙: bye..
** 跟住norelle打左比yoyo..**
yoyo: 喂..norelle..做咩ar??
norelle: 我想去唱k ar..
yoyo: 我問下嘉朗sin..
norelle: 哦..
yoyo: 嘉朗話好ar..
norelle: 咁因間係xx門口等la..
yoyo: ok..
** 30min 後..**
yoyo: 入去lo..
norelle: 好ar..
yoyo: norelle..嘉朗話請我地ar..你盡情唱la..
norelle: 好ar..
yoyo: 我地合唱ar..
norelle: 好ar..
朗: 你地唱歌原來咁好聽ga??
yoyo: 你宜家sin知咩..
norelle: 你同嘉朗合唱ar..
yoyo: 好ar..
朗: 好ar..
** yoyo同朗唱完之後norelle一個人猛咁係度唱..唱到最後勝利ge時候.....**
yoyo: norelle......做咩ar??
norelle: 嗚.......
yoyo: 唔好喊la..
norelle: 對唔住ar..
yoyo: 唔洗..我知道你d眼淚\忍左一日ga la..
norelle: 嗯......今日阿謙黎搵我ar..
yoyo: 佢\黎搵你?!
norelle: 嗯.....(將今日謙同佢\講ge野講晒比yoyo同朗聽..)
yoyo: 咁你諗住點ar??
norelle: 唔知ar..
yoyo: 唔緊要la..你宜家咩都唔好諗..返屋企訓覺好冇??
norelle: 好..
朗: 我送你地兩個返去ar..
yoyo: 好ar...

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文