24h購物| | PChome| 登入
2005-07-07 21:40:02| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第50集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 50~
求婚成功..

** 佢地去到間鋪頭..**
natalie: li度咪唐人街lor??
希: 係ar..所以可以講廣東話..
natalie: 個間鋪頭係邊ar??
希: 就到la..
isa: 哇..好靚ar d 33..
俊: 你中2 ar??
isa: 嗯..不過行la..美國大把野買..
俊: 嗯..
希: 到la..
natalie: 哇......好靚ar d晚裝..
希: 你地同li兩個小姐揀3 sin la..
sales: 係..小姐li邊ar..
natalie,isa: 哦..
**natalie佢地試完一件又一件..**
natalie: li件dim ar??
希: 幾好ar..
isa: 我le??
俊: 好靚ar..你今晚就著li件la..
natalie: 我去試過第2件sin..
natalie: li件le??
希,俊: 哇.......
natalie: 點ar??
希: 好靚ar........
俊: 阿妹你著li件真係好靚......
natalie: 咁我今晚著li件ga la..
希: 好ar..
sales: 小姐你地揀好3 la??
natalie: 係ar..
sales: 黎li邊化妝ar..
isa: 哦..好ar..
sales: 先生去試下d西裝la..
希,俊: 好ar..
** 佢地整好晒d野都6點lu.. **
希: 我地行la..
俊: 好ar..isa我扶你ar..(因為isa個條係長裙..所以阿俊要扶佢..)
isa: 好ar..
natalie: 阿希..我今日靚唔靚ar??
希: 靚..
natalie: 咁我今日靚d定平時靚d ar??
希: 日日都係咁靚..
natalie: 幾時變得咁識講野ga你??
希: 識你開始lor..
natalie: 唔同你講ar..
希: ^^**
俊: isa..你今日都好靚..
isa: 多謝..
俊: 我驚因間有狂風浪碟搶左你去..
isa: 傻ge..你拖實d我咪唔怕lor..
俊: 嗯..
isa: 喂..你拖咁實痛ar..
俊: haha..
isa: ><""
希: 到la..
natalie: 哇..好靚ar..原來個ball係為你而設ga??
希: 係ar..我daddy同mami幫我搞ga..
natalie: je係你話你daddy同mami都係度ar??
希: 係ar..
isa: 咁咪je係見家長??
希: 可以咁講la..
俊: natalie........
natalie: 下.....我冇心理準備wo..
希: 洗咩心理準備wo..
natalie: 下......
希: 行la..daddy,mami..
希daddy,mami: 乖..
希: 我同你地介紹ar..li個係natalie我女朋友ar..li兩個係我ge朋友..阿俊..isa..
natalie: uncle,auntie你地好..
俊,isa: uncle,auntie..
希mami: natalie..可以傾下計ma??
natalie: 當然可以la..
希: mami ar..
希mami: 你叫natalie ar可??
natalie: 係ar..
希mami: 你係阿希ge同學ar??
natalie: 係ar..
希mami: 幾靚女wo你..
natalie: 多謝..
希mami: 我睇得出阿希好中2你..相信你都係la..
natalie: 係ar..
希mami: 你地去跳舞la..唔阻你地la..
希: 唔該mami..natalie我地去跳舞la..
natalie: 好ar..失陪la auntie..
希: 行la..
natalie: 個個人好似我地識ga..
希: 行埋d睇下..
natalie: 阿軒?!
軒: 咁岩ge??
natalie: 點解你係度ge??
軒: daddy今日唔得閒叫我幫佢黎li個ball咋ma..估唔到會見到你地..
natalie: 你個時粒聲唔出就走左去........
軒: sorry ar..
natalie: 算la..
軒: 係le..阿希..生日快樂..
希: 多謝..
軒: 其實我唔知li個ball個主角係你..因為個請柬係寫英文名..
希: (上左台..) natalie..我希望你畢左業之後可以嫁比我..我係認真ga..
natalie: ...........
希mami: (行左去natalie度..) 做我新抱la..我睇得出阿希今次真係好認真..
軒: 嫁比佢la..
natalie: .......(只係點頭咩都冇講..)
希: natalie..多謝你ar..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文