24h購物| | PChome| 登入
2005-07-06 11:05:39| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔..第44集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 44~
一切明白了..

natalie: isa..我入唔入得黎ar??
isa: 入黎ar..
natalie: 你唔好再喊la..對眼腫晒la..
isa: 點解佢要咁對我ar??
natalie: 可能佢有苦衷le..
isa: 我比唔上theresa..
natalie: 你靚過佢好多la..咩比唔上wo..
isa: 佢笑起上黎好可愛..有一種人地想保護佢ge感覺..但係我冇ar..
natalie: 你有la..如果冇ge話我阿哥點會咁中2你wo..
isa: 佢而家唔中2我la..佢今日同theresa行街ar..
natalie: 如果佢真係唔中2你ge..佢岩岩就唔會咁緊張la..
isa: 佢驚我又暈咋..
natalie: 佢唔係緊張你ge就唔會驚你又暈la..
isa: ..........(無言)
natalie: 佢可能真係有苦衷le..
isa: 咁佢唔講比我聽?!
natalie: 你都冇比機會佢講..佢點講ar??
isa: 我.......
natalie: 好la..你諗下la..我出返去sin la..
isa: 嗯..
** natalie出到去..**
俊: isa佢點ar??
natalie: 佢冇咩野ga la..
俊: 佢肯唔肯見我ar??
natalie: 你比佢靜下la..
俊: 嗯..
natalie: 你做咩今日同theresa出街ge??
俊: 佢........佢話如果我肯做佢bf一個月我就可以同佢取消婚約..
natalie: 乜個theresa咁ga..咁你唔話比isa聽??
俊: theresa ge條件係唔比我話比isa知aR..
natalie: 咁你真係唔話比isa知ar??
俊: 係ar..過一個月之後再同佢解釋lor..
natalie: 咪住..theresa話唔比你話比isa知je..冇話唔比我講ar..
俊: 係wo..
natalie: 我同isa講咪得lor..
俊: 好..
natalie: 我聽日再同佢講la..佢訓ga la..你都訓la..
俊: 你都係la..
natalie: 得la..我返房la..
**翌日..**
natalie: isa..起身返學la..isa..
isa: 哦..
natalie: 其實le......阿哥真係有苦衷ga..
isa: 咩苦衷ar??
natalie: (將件事講晒比isa聽..)
isa: 咁我咪je係怪錯左佢..
natalie: 係ar..你快d揾佢講返聲sorry la..
isa: ok..
isa: 阿俊..!!
俊: 咩事ar??
isa: sorry ar..
俊: 得la..
isa: 你真係原諒我??
俊: 係ar..我要搬返返屋企住la..theresa要我咁.......
isa: 咁係la..我都搬返我屋企住la..
俊: 咁我同阿希講la..
isa: ok..
俊: 阿希..我同isa都搬返去自己屋企住la..
希: ok..我晏d叫司機車你地d野返去la..宜家返學la..
俊: 好ar..唔該晒..
希: 唔洗..



台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文