24h購物| | PChome| 登入
2005-06-15 09:56:28| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

故仔第二集..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~chapter 2~
3個條件..

isa傳左張紙仔比natalie..
natalie:
你唔好再嬲la..嬲到你塊面都紅晒la..唔靚女ga la..
isa..
isa:
咁我最憎人屈我ga!! >.<"
natalie..

natalie:
我知..佢都冇心ge我諗..
isa..
natalie冇傳返比isa..
~~叮噹~~
isa:放lunch lu..
natalie:55..
jerry:你地行得未ar??
希:ok la..
natalie:哼!!
希:sorry lor..你要dim sin肯原諒我ar??
natalie:得..你幫我做3樣野lor..
希:做乜野sin??
natalie:未諗到wo..
希:ok..
isa:咁而家去食野la..

台長: `’*Ar ian°’*!
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文