24h購物| | PChome| 登入
2009-03-25 20:59:11| 人氣78| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

thank you all

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

已經不再喜歡在這裡記下發生的事..

這幾個月愛上了把發生的事都寫下來...原來有4年了...4年沒有拿起筆寫下發生的事...感受...

哈...完成了心願...請家人吃了一餐飯...開心...愉快的...

以為你忘記了我的雞蛋....有點失落....但原來是一隻"出奇"的出奇蛋...哈...從失望後得到驚喜...好滿足...thank you!!

收到家姐送的花...thank you..

收到vicky送的kuromi...thank you..

收到文迪送的甜在心蛋糕及怕羞草..見"草"如見人,同你一樣咁怕羞!!我會好好打理佢!!...thank you..

收到Esther一早已經送的Kuromi...thank you..

收到Patrick送的kuromi...傻傻的...thank you..

收到爸爸、妹妹、婷婷送的kuromi...thank you...

收到淑嫻的面膜...係咪話我個樣殘左?!哈哈...點都好..thank you!!

收到教會弟兄姊妹既生日卡...好耐冇返啦..不過佢地仍然為我祈禱、掛念我!!thank you

收到各好朋友的祝福...thank you...

亦都要說對不起...我的電話...真係..衰..1)冇晒你地d電話...2)唔知點解好似比人cut左咁...其實係冇...

多得淑嫻既提醒..新一年我要有真快樂,真愛同健康!!不過其實都幾難可以做到...

台長: *~曼頭豬~*
人氣(78) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

SHEEPSH
只要你想, 你一定得到的!
2009-05-03 22:27:22
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文