24h購物| | PChome| 登入
2008-06-03 21:55:57| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自尋煩惱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期係中心既普通話周..要掉念四川人民喎..

我..既普通話真係普通到不得了..不過係沒有辦法既情況下..都講左2日...冇辦法啦..我同主任講廣東話..佢就用普通話同我講”我不明白你說什麼”我只好用普通話同佢講..

都總算ok嫁..佢明我想講咩..今日重要慘到..用普通話同佢講myob既report..唉..係唔經唔覺既情況下..我普通話+英文都一齊講..笑死人...

今日又收到一個電話...叫我去見工..唸下..唸下..又唔係好想去..真係時候未到...去好定唔去好呢?!做Account喎..又係一個唔錯既機會..

不過屋企人聽到之後就叫我唔好去..我都唔明白..點解重當我係小朋友咁..唉..冇咩人支持我tim...

其實點解自己要去send信呢..send個一刻真係想走..不過...

算啦...放棄...放不下...

今日又去睇醫生..醫生話我周身敏感喎...唉...

*睇下張相..我一返屋企就見到”大灰熊”訓左我個位啦..唔通..真係有toy story..哈..其實我一值都覺得有,由細到大..我成日都同d公仔傾計..玩..扮聲嫁..自從我睇左toy story之後就勁鍾意..勁似我心入面唸既野..哈..大真的我!!

台長: *~曼頭豬~*
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文