24h購物| | PChome| 登入
2004-01-03 22:38:55| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新年快樂!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

31號晚去o左奧海城倒數.
5, 4, 3, 2, 1. Happy New Year. 走lu......
氣氛唔勁, 一d都唔澎湃, 唔得ar!
不過勝在唔迫人ar ma!

跟住搭的士返屋企. 好難忘!
架車行大埔道, 前面有架白色私家車.
架白色私家車行下, 又突然間dum車, 如是者好幾次.
行到臨落美林村條橋, 架的士想扒頭, 架白色私家車又唔俾woo. 差d撞ar!
跟住兩架車都停o左o係度.
架私家車個司機仲攞住支電筒落車勁講粗口, 好驚驚ar, 會唔會打人ga?
我搭車ga ja, 唔關我事ga!
跟住的士司機照開車, 仲報警tim.
架私家車又跟住我o地尾woo. 會唔會跟到我屋企ga?
行到鄉事會路, 見到有架警車.
個的士司機就即刻停車, 架私家車又停車.
gum我o地咪落車同差人叔叔講個事發經過lor.
我話佢恐嚇ar, 搞到我好驚驚ar!
乜而家d人gum惡ga!

新年流流搞單gum o既o野.
不過咪當係新體驗lor.
都驚完la!
just a great experience!

台長: May May
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文