24h購物| | PChome| 登入
2002-05-15 00:48:32| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

K歌之王

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放咗工之後去咗又一城睇戲呀,
不過套戲麻麻啫,恐怖又唔夠恐怖,
好睇又唔叫好睇,都唔知想點,睇到我打晒喊路,仲俾人串我"追龍"添,激死....
真係"見鬼"呀!!

睇完戲後,我地就去咗唱k喇,唔知係咪因為未開聲定咩,唱到走晒音,連自己都頂唔順呀!!!攪到我一路唱一路笑(自己走音)!!!
丫,之後把聲漸入佳境時佢竟然就黎收房,激死呀!!早知唔去個間唱啦,因為佢地一夠鐘就冇得再唱架喇,唔似加州紅呀,唱極都有嘅!!


近排好鍾意楊千嬅嘅閃靈呀!!!真係好好聽!!!

黑暗中我再見這經典傑作
看著那 可笑的臉飛過大銀幕
突然懷念你 為可連外星人
也有你附身的感覺

#紅恤衫的魔影 藍天空的風景
所有主角逼我在填命
怎麼你陰森的一雙眼凝望我我只好蒙著眼睛

如今 我失去做女友資格
無法獨個兒看不速之嚇
唯恐 我側邊有人微笑
教我何以獨自活到五更
曾經 每一晚受過你驚嚇
害怕 漸變成你家中稀客

風聲之中聽候你的凶鈴
看著你就如 看透我的慘淡
我又哪敢睜開眼 懷疑所有戲院椅背後
誰抱著你欣賞這齣戲殭屍般作法
(誰抱著你欣賞這好戲我怎麼解答)

黑暗中 我眼見幾多宗罪惡
看著我 心愛的女主角被奚落
劇情然後會 為何男主角 如邪靈附身的感覺

Repeat #()

男生的雙眼都發光 我已經不敢看
不記得 你最愛看的希治閣
有沒有 真正給我驚嚇或娛樂
突然明白你 原來如外星人
能再會唯有於天國...

--------------------------------------------------------------------

今日有個同事入咗院呀,佢都好慘呀!
但我地個經理竟然仲講d唔係人講嘅說話,一d人情味都冇,話晒人地都做咗咁耐丫,但佢就只係要d下屬方便佢做嘢,
心都淡啦!!

台長: ☆ 稀 客 ☆
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文