24h購物| | PChome| 登入
2010-07-16 03:53:33| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Love Paradise

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Love Paradise

Kelly Chen

Lyrics:Poman Lo Music:陳光榮 Arranger:陳光榮

You're always on my mind
你總是佔據我的腦海

All day just all the time
如影隨形

You're everything to me
你是我的全部

Brightest star to let me see
就像我所看到最亮的那顆星

You touch me in my dreams
你在夢裡觸碰我

We kiss in every scene
我們親吻在每個風景

I pray to be with you
我祈禱能和你永遠在一起

through rain and shiny days*
在雨中 在豔陽下

I'll love you Till I die
我愛你 至死方休

Deep as sea Wide as sky
如天寛似海深

The beauty of our love paints rainbows
有美麗的彩虹相伴

Everywhere we go
無論天涯海角

Need you all my life
我需要你的陪伴

You're my hope You're my pride
你是我的希望 我的驕傲

In your arms I find my heaven
在你的臂彎我找到了天堂

In your eyes my sea and sky
你的雙眼倒映著我的大海與藍天

May life be our love paradise
這樣平凡的生活就是愛的天堂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 http://www.youtube.com/watch?v=TjwqsQnW4vc&a=VHxiYXLBgXo&playnext_from=ML

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

以為今天不會失眠   睡了一會還是清醒了

 

 

瞪大著眼   無聊的只能對著電腦上網逛逛

 

 

無意間逛進個部落格     聽見播放的音樂

 

 

和同學婚禮上所播的一樣     當時就喜歡這首歌

 

 

現在聽見  心中又憶起婚禮當天幸福的感動

 

 

 

 

 

 

 

台長: 陶樂
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: i 聽 |
此分類下一篇:Sunshine Girl
此分類上一篇:魚的淚

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文