24h購物| | PChome| 登入
2006-04-29 01:42:59| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Daisy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩睇左標題呢套戲,有2個原因令我去睇.(1)係我有免費戲飛(2)係有型人靚景,有我鐘意既鄭雨盛同全智賢做,而且全片係阿姆斯特丹取景...鄭雨盛真係好有型,好有男人味呀,不愧為我繼元斌同玄彬之後最愛既韓國男演員 ^o^vv. 佢做個個深情既殺手真係好適合,電暈左我喇,哈哈!!至於全智賢,我覺得佢唔係一個靚女,不過佢好有性格好真,唔造作,呢個係我鐘意佢既原因..呢套戲係一部愛情片,女主角真係好幸福,有兩個咁愛佢既人.上部份睇到我好心急,因為女主角誤會左送花比佢既人,令佢鐘意左另一個人,令一直默默守護佢既鄭雨盛好心痛.好彩最後都知道真相.雖然最後都唔算係happy ending,不過知道真相總好過唔知道....同時我諗..世上仲有冇咁好既男人??一直默默守護深愛既人,為左對方而改變自己,冇私心,為左愛既人開心,甚至鼓勵情敵去追自己愛既人.我相信...世界上仍然有好少部分呢種人,只係我冇運氣遇到而已.

台長: 翠兒
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文