24h購物| | PChome| 登入
2010-01-27 17:02:39| 人氣74| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

01月27日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講番尋日先@@...

==========1月26日=========

今日乃澳洲國慶日

即係有所謂既public holiday.....

so 節目非常豐富...

首先呢我就同我既好朋友Kara去左Watson Bay...

去相先@@

呢個係watson bay既某座山上面~

呢個一睇就知係我la~

個海係咪好靚呢~~~

由於太晒la~所以我地吾係留左好耐就閃水la~

then我地就去左呢個Centenial Park...

再去相~~

呢個park我之前有post過相噶~

吾知你地仲記吾記得呢~~

跟住我地仲見到支國旗係天空上飛過-口-""


 


行完公園之后~我地就去左金堡茶餐廳食下午茶~

搞店曬之后我就去左呢個Darling harbour~

因為我約左2個同學一齊共渡國慶~

去睇煙花~~~

再黎去相先~~~

   

呢到真係得意@o@...

d人都好愛國..

個個都帶曬國旗或者著曬國旗3...

有d人仲畫曬國旗係塊面到...haha...

我當然吾執輸~我都係路邊同人搭嘴..

借左塊旗黎影相~~~

值得一提既係 我又同袋鼠做好朋友la... 

um~介紹我戈2個朋友先...

細粒d戈個叫Hacon~另外戈個通常叫胖子~

佢地都係同我同班既同學黎噶~

我地左行行右行行~再影下相咁~

仲去左我做戈間舖頭到買帝皇餅食~

行左成日真係起攰~

夜晚等煙花開始戈陣真係有d頭暈~

后尾買左支水飲...再行去少人d既地方終於無咩事la~

想睇片既朋友去facebook睇la~我有上傳到~

呢到既煙花真係不同凡響...超震撼....

完左之后因為太多人la...封左路...

我地仲大搖大擺咁行係馬路中間...

haha...仲要睇紅綠燈做人...

呢個紅綠燈係指車用戈d喎~

番到屋企超攰~

不過都要繼續努力..因為聽日有presentation...

又好努力咁背左2粒鐘~終於可以大覺訓la...zzzZZZ....

========================================================

1月27日..

今日岩岩開始上堂戈陣個Kirrily(我班主任)話個presentation 係week9先輪到我講..

即刻又sad又吾爽...week 9  你就早講...

搞到我尋晚溫左咁耐...T^T...

好采..第二堂課戈個老師話可以係佢地講~

即刻complain啦~我尋晚溫左2粒鐘喎Orz..

個miss真係超好人~佢話ok比我今日講~

我仲拎左C...真係超超超超開心...

無白費我既工夫....

完左之后就放學歸家la~

今晚要睇Monday既examination 資料...

嘿嘿~!!!! keep keep keep fighting~!!!!!

台長: Carrie
人氣(74) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 個人日記 |
此分類下一篇:01月28日
此分類上一篇:01月25日

Zoe
見到你呢咁開心...
搞到我都開心埋~haha
2010-01-28 14:24:54
版主回應
所以我未post d相出黎一齊開心咯 haha
2010-01-28 19:29:36
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文