24h購物| | PChome| 登入
2010-01-09 08:16:40| 人氣48| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

01月09日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



首先送上近照一封@@...print 相威力太強大...

吾經吾覺我又懶左几日無寫日記la~

等我黎報告一下近況la...

of course, as you know 我已經開左學la

順利咁pass左...上左去終极PFY...

過埋呢十個星期...pass埋考試我就可以上foundation la~

however, it is extremely difficult....之前我個分得E+...

我要過呢個考試要拎D+...跳左一個級...

Homework, examination etc...好多好多...

真係估佢吾到..連listening都有homework...

most of my classmates come from China, only two people come from Vietnam and one is Arabican.

學校入面嘛...老師都几好...除左一個-0-

講書好快..而又一截一截~"~....

i expect i can pass the examination, so i work hard everyday.

i do practices in the morning and have a lesson in the afteroon.

in addition, 就係關於我隻腳la~

7號戈日終於拆左石膏...but  我仲要學行路學2 weeks

而家可以自己番學~吾洗6點几就起身lu~

however , 做戈個物理治療好鬼痛="=

雖然係咁講  但係i am pleasure because i can walk with out crutch.

um....i think that all~

maybe i tell some fun about english.

my teacher told me that

ta= thank you

ta-ta= byebye/ see you later/ catch you later

gonna= going to

wanna= want to

all right ta-ta

台長: Carrie

您可能對以下文章有興趣

人氣(48) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 個人日記 |
此分類下一篇:01月11日
此分類上一篇:01月04日

IWIN
hey~~baby

張相唔似妳既,,,,
怪怪的.....
2010-01-09 14:55:35
版主回應
哈@@ 吾似先放上黎呀嘛....
2010-01-09 18:00:44
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文