24h購物| | PChome| 登入
2003-11-23 09:40:02| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重來都未曾擁有的感覺!!今天有喇~wht the hell!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

仲有2個星期度就返hk lu~
但返hk之前,見甘多野做,又覺得好辛苦~但我好掛住我d朋友~唔知點解lee排好掛住我d朋友~唔知佢地係呼呢?
lee幾日都好depress~sigh,某方面因為朋友,而某方面因為讀書;
有時見到d朋友有一班新frd,一方面又會開心,另一方面又有d...
好似有d矛盾~~~

其實知道朋友係唔會走,still有時juz feeling that...though they say they are missing u,i feel this is juz sense of comfort.

係,好多人都覺得我好多朋友...都係架~但我唔知點解,juz feeling lonely these days.

I am trying my best to keep in contact with them. But I feel so tired now...

我知我嚇了我parents,coz打返去喊...coz我好耐都冇甘.
but this -ve really burst all at once.

張相比人偷影~

台長: Marcia
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文