24h購物| | PChome| 登入
2023-03-12 01:00:47| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【自創詩集小品】How long can fate last 緣分能持續多久

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【自創詩集小品】How long can fate last 緣分能持續多久

 
 
 
 
How long can fate last
 
 
 
Can the moonlight in the dark night
give me that sense of stillness?
 
 
 
When I think of the word love,
can I still miss him?
 
 
 
If I pursue that love so hard,
will it be forgotten?
 
 
 
Maybe the wound of longing will
remain in my mind forever
 
 
 
 
 
緣分能持續多久
 
黑夜裡的月光能給我那種寂靜的感覺嗎?
 
當我想到愛這個詞時,我還能想念他嗎?
 
如果我如此努力地追求那份愛,它會被遺忘嗎?
 
也許思念的傷口會永遠留在腦海裡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BY  落葉之楓  2023/03/12
 
 
 
☆★~落葉之楓PChome個人新聞台~★☆

台長: 落葉之楓

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文