24h購物| | PChome| 登入
2008-03-27 12:44:43| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

復活camp - day1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/3/2008
今日一早八半要到九龍塘~
較左鬧鐘六點諗住起身執pack同食早餐
點知七點五十分先起身=_=
勁趕咁執pack換u出門口
去天后上車~~上車之前買左個早餐先
唔係都唔知幾時先有得食野...
去到寶馬山~見到個天色唔對路=_=
本身都想同佢地去行山...但都係去左幫手落store
有個余振強既女早左到赤柱=_=
點解會咁...仲要俾人fake話佢係寶馬山...
搞左勁耐先接到個女...
入到赤航就落哂d packs同store
training d人又唔落黎幫手=_=
之後班recruits都幾快去到end point
去接佢地入赤航食lunch~~
佢地食lunch之際.....落勁大雨...
班cadets又行到一半要去接佢地=_=
勁想串佢~~我唔負責班cadets嫁wor~~
不過都無計...唔想班仔死既始終
接完佢地都已經係四點幾五點....
要幫佢地分房同派床單
之後佢地又要去沖涼...搞到五點幾先出去食野....
我的lunch....
係度講湯先生既野....其實我都知咩事既~~
只不過係唔想撐咁行jei...佢應該都知自己咩事啦
我都費時係度講佢壞話咁喇....林生又要揹哂d野上身
都唔知乜事=_=
食完lunch返去食dinner...無胃口...
夜晚就係easter party喇~~yo~
佢地係度玩無聊野....我就間唔中上去睇下個病左既女
玩到十點幾就散水
大人仲要去開會...勁唔想開會.....次次講完d野咪又係咁......

台長: 文ying
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文