24h購物| | PChome| 登入
2007-11-21 21:36:57| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

shit.......無msn on........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21/11/2007
今日返公司一黎就同yonnie係咁msn
超開心~~時間過得超快~~
之後要傾改期既野
唔知點傾喇...講左幾句野就收工??
唔提唔得~~今日灣岸三連勝~yo~~
下晝...做左一陣野咁啦
係咁上網睇野,無心工作
好灰wor....幾時先會上心工作???
收工同阿jack去左海港城睇columbia 2折bazzar
超多褸...可惜好多都係無我size=_=
睇到一件~~款同質料都係想要果種~~有size
但係我就有d hesitate...因為係鮮綠色
但望多幾望~~都覺得ok順眼既~~
同埋自己又無咁鮮色既褸....買一件試一試佢都好既
三百五都算抵既~~同埋今次係好難得咁好有衝動去買褸~~^^"
買完之後係地鐵同阿jack係咁試佢件packable既褸
開頭係咁諗點摺....試左幾次唔得之後就係咁"suck"
哈~~又俾我"suck"到wor~~所以件褸既function又名"suckazble"
笑到我同阿jack爆左~~hahahaha
但最終都俾我地試到點摺佢入去~~^o^
返到屋企....damn it....msn開唔到
無得online....好似差咁d野咁~~^^
唔通因為今朝on左所以夜晚無得on??
唔係掛....應該係個firewall既問題
要快d搵子健問一問先~~無得online...生活變得好dry....
所以都係早d去抖喇

台長: 文ying
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文