24h購物| | PChome| 登入
2007-08-21 22:55:36| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在大英帝國的日子--第八天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3/8/2007
一早就坐車出去~~
今日既節目係參觀museum......
一去到就睇gurkha既博物館~~
佢地話見到saran張相wor~~haha
我見唔到=_=參觀完之後上左去佢地個mess度睇
wow~~好長既台~~
仲有好多幅畫~~有查理斯王子同the Queen
正呀~~仲有好多好靚既擺設~~~@@
睇完就去食lunch喇~~四磅幾食個包同飲杯茶....
原來香港既delifrance真係唔貴..=_=
食完...都幾飽wor~~~唔錯~~差d食唔哂@o@
之後就去睇museum~~叫做refile corps~~
睇完左去睇round table~~wow~~圓桌武士既呢~
淨係聽個名都知係型啦....
但係無時間...無睇到佢個gallery~~
有個女用左十六磅買左副pluzze~抵嫁
同香港買開果d好唔同~~質料靚好多~~
而且咁有紀念價值....抵買嫁
睇完museum...買完手信就要回巢lu......
咁又一day~~但係都算係充實得黎又幾悠閒
係香港都無乜幾可咁既機會喇~~~
返到去~~原來今日係阿tom既生日
oh......估唔到原來要阿壽星仔幫我地做司機...
最衰無乜機會去買野俾佢做禮物啦...
好在陳sir都送左枝錦旗俾佢~~~
今晚唯有去officer mess同阿tom慶祝啦~~haha
又要飲酒...仲要混左酒...
gin tonic再加紅酒....嘩~~一飲完呢~~
成個人都wingwing地...而且個頭仲係度發下發下@.@
我暈了........聽日唔駛旨意去到pt

就算我唔可以俾你幸福
但係我都想祝你生日快樂

台長: 文ying
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文