24h購物| | PChome| 登入
2007-08-16 02:16:31| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在大英帝國的日子--第三天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29/7/2007
一早又去左pt~~今次都仲係凍....仲要跑極都唔出汗
仲越跑越凍.....令我諗起雷博士既一番話....
點解會越跑越凍...ha...真係無奈到極點
之後早餐要上番officer mess....遠到呢.....想死
食完早餐落左去muster parade,個gary話要睇下班細路wor
之後又唔知係邊度閃左3個sergent major出黎~~全部都係cadet
但係佢地都好似好勁咁bor~~人地叫ACF,我地叫AC
差左個F就差咁遠既點解???
算啦...其實都唔關d細路事既....
佢地drill左一陣....我同陳sir同gary去左飲茶....
之後就係去拎cadet refile喇~
上weapon handling~~ha~~唔係好識~~
跟埋跟埋學~~都好易上手jei~~^o^
但係佢地成日將d一樣既野不斷重覆重覆再重覆
差d悶死左我
lunch係食pack lunch....有我最唔鍾意既麵包....
好在佢入面d料都算唔差~~叫做食得飽啦~~^o^
食完~~又黎weapon handling,不斷重覆重覆.....
但係點解d細路係都做唔足既呢???唔通有學習障礙=_=
上完堂去還refile就食dinner....好在有車...唔駛行~~
dinner完左之後有得睇band隊表演
但係要formal dressing lor....n個唔慣.....
之後其實都幾眼訓下,閃左入房訓~~~
又唔駛入mess飲酒lu~~haha

就算我唔可以俾你幸福
但係我都想祝你生日快樂

台長: 文ying
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文