24h購物| | PChome| 登入
2007-07-01 13:15:58| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十年前後

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30/6/2007
返工....無聊到喊=_=
係度上網~~睇左好多黎緊既野~~
越睇越興奮tim~~haha
搞到遲左收工
趕去大角咀考能力傾向測試~~~
消防隊目(control)~~
一開卷睇到一百零八條題目@o@呆左
唔掛得之要一小時廿分鐘去做啦~~^^”
一做落.....易到爆炸wor~~開正我果範^o^
計數同做iq題~~真係超低能勁搞笑~~^^
開頭仲驚唔夠時間做....但係做左五十條左右都只係過左三十分鐘既時間
其實d題目真係唔難...仲要係中英各一
係同一樣既題目有中文同英文....=_=真係唔知點解佢要咁做
今日呢份卷.....我可以稱佢為”一百零八條好漢”~~hahaha
考完出黎落雨=_=勁大tim仲要....
坐巴士去左奧海城~~諗住睇戲....點知勁夜先有
所以放棄左....周圍行~~諗住買背心嘛~但係睇唔中.....
去左食lunc?tea???我都唔知係咩喇.....
原來鄧小平既蠟像放係奧海城...真係唔知呢~~~^^”
返屋企....好無聊呀...又租唔到vcd睇......
睇埋果d咩咩文藝晚會....想死呀.....
又落雨唔想出街.....最後係you tube睇番十年前回歸既片
好睇好多啦~~d police仲係操緊槍嫁lor=_=
宜家??無得操啦=_=

就算我唔可以俾你幸福
但係我都想祝你生日快樂

台長: 文ying
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文