24h購物| | PChome| 登入
2006-04-04 01:23:43| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Sword Drill Course

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/4/2006
一早八點起身~~九點去到地鐵站上車入HITC
一入到去,莫sir話"咦?有acc咩?"
我家姐話"係呀"
我問莫sir"你見到佢地咩??"我周圍都望唔到有acc既人
莫sir"佢地支旗係度嘛"我都仲係望唔到.......
原來發現.....我個位岩岩俾棵樹遮左支旗.....仲以為我視力差成咁tim^^"
入到去就做admin野....又有人係度廢up......
成十一點先開始正式上堂...因為舊camp無位....
搬左去新camp上堂......
一黎就教"right marker drill"仲以為係咩啦
點知原來係master parade入面既其中一part....=_=
之後學slow march....原來我都march得ok wor~~kaka
入課室聽書......原來把劍唔係用黎格劍的....
係用黎刺人.....仲有血坑....係一種惡毒的武器....>_<
之後就開始學劍操~~先黎學fix分三個部份
再學unfix....夾左隻手兩次>_<好在唔係open wound~~
學埋saluting at the halt就差唔多返舊camp食lunch
呢期canteen興肉餅,無可否應佢係好食過d炸野.......
但咁都唔代表要次次都食嫁嘛??
個canteen好多人呀~~又acc,又我地sword drill course,又b sqn,又d sqn....極速食完走人先~~
食完就係parade ground度drill~~趕走哂d人~~kaka
操左slow march既saluting to the right.....
好差....又要顧住隻腳個bit.........又要顧住隻手既動作.....
quick march既時候順好多~~^^仲有eyes right~~都係易的~~
之後就做一個類似parade format既野做assessment~~
休息果陣係度研究點樣可以轉grip轉得好d
阿sir叫我地落手果下"放手啦,根據 牛津既定律把劍係會自己跌去岩位果度"
我地就係度講笑咁話"大佬~~成七千幾銀係手,點放手呀??一放....容乜易無左七千幾嫁"
我地好快咁rehersal左兩三次就正式lu~~~
兩組都做哂阿sir就問有邊個有信心pass
全部人都舉哂手~~阿sir竟然話好彩~@.@
之後霍sir話"梗係啦,我地話唔pass即係話阿sir唔好啦"
阿sir就話"係啦~你地做得唔好,唔pass....即係阿sir我教得唔好啦....好在你地話自己會pass jar"
之後就係度影團體相,跟手去還劍~~
今日拎把劍拎到想死....雖則無枝slr咁重....但拎法唔同...唔少野嫁都...
仲有就係....成日要轉grip.....轉到隻手指公起哂枕......=_=
d手指又要頂住個basket.....唔夠手指長既我....頂到d指甲好痛....
我係夾硬咁頂住嫁lor.......
同扼劍影完相就等車走人~~超正~~係架車度可以打橫訓~~
訓到九龍塘~kakaka爽死~~
返到hall執一執野....洗埋d衫就返屋企
返到屋企係度睇電視....食飯~~
食完飯繼續睇電視.....睇風之谷~~好鬼好睇既卡通片~
睇完就返hall lu~~返到hall又打雀去~
窮少少咁啦~~德哥無食過wor~係度狂出充呀~~
四點先訓zzzzzzzz好在聽日返四半jei

台長: 文ying
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文