24h購物| | PChome| 登入
2006-03-05 00:33:41| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心運動日~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3/3/2006
今日訓到一點先起身~~good~~
上三半~~三點幾先落hall can食tea~~
超趕^^"
三半既selected population有game玩~~
仲開埋擂台對決~~~haha
四半既fin mgt....自己傾自己野...嘈到prof. fung話要揾野掟我地@o@
落堂~~阿jack撩跑步~~係hall can補給一下,返房換衫
就去左九龍仔~~先黎踢一下波熱身先~
之後阿soap,肥斌佢地跟隊先~~我同阿jack就jog左兩個八字^o^
之後等左一陣先有波踢~~點解踢波都要俾人話痴線??有問題嗎??
踢波~~守龍呢~~不過一開始因為熱身不足..而且等左勁耐先有波
個人凍哂,反應慢哂=_=個波輕輕咁漏左入龍>_<可惡呀....
之後果場就好左d,著番件褸~~而且多左移動~~都接左幾球嫁~~
不過最終俾人笠左個高波=_=下次再踢要打醒十二分精神~~
但我都係鍾意frd底自己玩下波~~失波又唔會俾人話果種leisure~~^^
下次有機會就出埋去踢先~~
返hall沖涼~~落hall can....只係八半jei....唔駛無哂野食呀>_<
同阿jack,肥斌食台灣野~~食完返房hea
上網睇下有咩搞作,因為仲未收哂問卷......可惡.....趕死我
係lounge睇The Hours......差d精神分裂and時空錯亂=_=
三點幾先攤落床.....訓唔著.....碌到四點....頂唔順
去左沖杯野飲~~咁先訓得著......唉.......做咩呀我??
竟然會訓唔著??唔似我wor~~~

台長: 文ying

您可能對以下文章有興趣

人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文