24h購物| | PChome| 登入
2006-01-19 16:01:38| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

補番自己份生日禮物^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

18/1/2006
今日上八半...起就起到身呀~~
不過係八點四起身...八點五飛落街咁呢...
入到去時間岩岩好~~prof. leung堂除非你預左會食屎啦
唔係都係唔好遲到好d~~
上堂,好似好留心佢講野....但唔知佢講過d咩....
十半就放學....so cool~~~
去hall can食早餐with肥斌,阿soap,仔仔同pinki~~
好難得有時間坐埋一齊吹水
最衰今日約左阿媽~~唔係就可以一齊做gym^^
十一點半出到尖沙咀~~睇king kong...
三個鐘既戲+_+有d覺得佢係拖緊...
中間部份唔錯~~但係講點解去個島既事....太長=_=
之後返到city既都係.....完全唔理解king kong點解要爬上大廈頂??無路走=_=
睇完就去左食lunchtea~~甚麼鬼台灣牛肉麵=_=
野就幾好食喇...不過d服務態度差爆lor=_=
明明有下午茶時段...但無俾下午茶餐牌d客睇
唔係我阿媽見到人地tick緊,我地都唔知有下午茶食lor
問佢有冇得轉番下午茶...態度爆差....要係下午茶張紙落單先係下午茶??
你真係當我kai嫁??唔好低能啦
食左d野都係背脊骨落呀...但d野食又係幾好味既~~
如果唔係d waitress態度咁差~~呢間野真係有九個好~~宜家??一個好啦>_<
食完去左阿媽間公司個客間舖頭買左部相機~~^^
係自己同阿媽送俾我既生日禮物^^
canon ixus 55~~二千七百四十蚊~~包一張512mb card~~仲有迷你腳架送~~
個老闆又好好人,係咁講點用點用點用,其實我expect自己返去睇meun~~
horhorhor~~~~好開心~~有自己第一部相機~^^
好開心咁陪左阿媽去poly幫阿爸拎cert.,宜家阿爸去左澳門開工....
一去去兩年~不過佢成日都會返香港,佢返屋企既次數相信俾我多=_=haha
只係希望佢唔會入賭場做賭仔啦......
去完poly就坐103返hall~~~執野換衫出city練波^^
宜家超懶....去city都要坐小巴去=_=真係要快d做番運動先得喇
去到練波~~一黎係咁射wing,再黎就係輔位,key波,輔位,wing
跟住就到男仔練進攻,女仔係一邊做輔位遠射
好多人都唔係遠射lor=_=自己射到食哂屎咁=_=
隻手真係要做番好d~~~~用多d腰
上身既動作好左~~黃sir話既~~但係下身仲要落多幾分力^^
之後係交义落wing~~原來我射wing好過射輔lor=_=
成碼多幾球波入.....無奈左
到女仔練進攻...d傳波都真係...唉....甩手甩腳咁...又唔到位...又唔睇鬼....
元朗...要做好佢呀~~星期日對ymca嫁喇.....唔要輸呀~~
練完波~~去南山食飯~~個伙計好搞笑...係咁同我地吹水~~
七女六男~~波仔真係好搞笑~~haha,加埋子莉同chris,真係笑爆咀~~
係咁狂串子莉~~^^
佢地講到好想返大陸玩呢~keke~~小吉又話想去bbq~~好多野想玩呀>_<
食完飯就行返hall~~好開心的一晚~~有得打波,又發下癲...又講又笑~~^^
返到hall睇刑事~~d劇情大部份估到....
洗衫~~迫於無奈之下拎左人地d衫出黎=_=我都唔想
多衫到死...洗完拎上樓仲要重死...
去左ada房玩~~原來我未還番小新俾ada^^"sorry
仲有新借左佢本death note第九期~~~
係佢房又睇左本好搞笑好得意既書~~仲有結他聲做background music:p
睇左好多ada以前既相~~佢既髮型真係可以出本相簿^^"
又三點先訓...聽朝又係八半....zzzzzzzzzzz

張相就係部機既第一張相~~haha
我幅巴斯puzzle呢~
太空戰士~~一飛沖天~~~

台長: 文ying

您可能對以下文章有興趣

人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文