24h購物| | PChome| 登入
2005-11-05 00:53:25| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新電話~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/11/2005
今日難得準時入到課室~good
一入到去dr. cheung就問我hon pro既進度喇=_=
死啦..咩都無搞過.....
之後上堂完全唔知小燕姐係度講咩=_=
我份note先激死...無啦啦無左後面果部份...
搞到我無心機上堂:p
係break果時拿拿聲去print note
但真係悶到爆燈....
好辛苦咁先到落堂,去左樂富五十嵐食
同肥斌,angel,阿soap食完懶死唔走
係度吹水~~吹左好多野呢~~
兩點半俾人趕走:p去左還漫畫,但無新既租..
返bu,好勤力咁同angel係library做hon pro
今日搵到唔少野呢~~又知左兩個model~~good
希望有用啦....差唔多五點先走人
打左俾阿媽~~出佐敦同佢食飯~~
又買左nokia6101,想買好耐呢~~終於都買左~~好開心~~
返到hall就係咁玩部電話,最麻煩都係將d電話轉走
搞到九點鐘都唔知,俾angel吹我過徫衡做gym
腳傷左之後都無咩走動過,今日踩左十五分鐘單車
希望星期日大專唔會跑得咁樣衰啦
之後舉下鐵咁,不過都係輕度為主,因為聽日又要上繩網
又要打手波聯賽
星期日仲有大專越野,我隻腳又未100% recover....
都係就住就住玩好d
十點半左右走人,返hall繼續玩部電話~~
錄左leather bottel同highland cathedral
搞左勁耐lor,因為唔可以成首錄,要cut前cut後
cut最正果段出黎~~做電話鈴聲呢
又影左d相做background同screen saver~~
同ada一樣的電話,應該唔會拎錯電話掛....
仲有~~以後唔駛收得唔好,又唔駛人地聽唔到我講野~~正

台長: 文ying
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文