24h購物| | PChome| 登入
2005-09-10 16:40:57| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Dior again..............shit

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9/9/2005
今日淨係上motor learning兩個鐘就無堂lu~~yeah
上完堂同阿輝,阿jack,肥斌,阿soap,志誠一齊食lunch
阿soap超搞笑~唔知走左去邊,到我地食到一半既時候先打黎問我地係邊
我地就見到佢係hall can出面唔知做咩~~haha.....
食完lunch我就返上房執野返屋企~~
佢地去打機呀~~~~>_<
落地鐵站中途詩畫打黎,原來佢今日既迎新日都完lu
又話三點先放既???
一齊坐地鐵返屋企~~^^
返到屋企就執左今晚返工要既野先~~
之後就坐左係度睇番之前既妙手仁心喇~~不過冇左星期二果集既??
睇完就返hall放低d野同換衫去開工,係屋企臨出門口果時先醒起要搵野
點知搵左勁耐都搵唔到lor=_=後尾先醒起阿媽幫我唔知拎左去邊=.=
返到hall,roommate原來係房度悶左好耐~~但我都要去開工
陪佢唔到lu.....換左全黑既suit,佢話拖我出街都幾好wor~~haha^^"
今日1830要去到皇后大道既lane crawford
1809已經到左中環,以極慢步速行上去
去到見唔到lane crawford=_=原來執左,係出面貼哂Dior既野
原來今日既function係Dior off duty icon
我今日又係負責first aid~~^^行左成個場一次
total有四層@o@仲有好多冰塊做裝飾
又係d有錢人既無聊party....不過今次有得睇show~~~
因為岩岩企係個四十幾吋既plasma電視附近,其實成個場都有電視lor^^"
近距離見到楊采莉~~係矮左dd jei~~又見到林憶年,wayman,李浩林
李浩林成日都做呢d無聊party既主持嫁wor~~
記得上次lee graden 2 become 1都係佢做主持
個function八點鐘開始,係我地未ready既時候已經不知不覺咁開始左
頭一批人係會上最頂層食dinner~~之後十點有批人黎party
係十點個party果陣本身做緊first aider既我俾Lloyd哥調左我上一樓睇vip area
因為今日個first aid post都係依舊無野做,而今日既人手不足喇~~太多層呢
今次個場地不是太好,超多通道~~有d唔係open for all既area都成日有d唔知咩人入左去,仲要係唔知係邊度入左黎既人
去toilet又一定要上六樓,d人成日去完toilet都唔知自己去左邊,特別係d drunk person la~~
最頂層既人真係辛苦~~haha
個party十點鐘先有人黎~十一點幾先開show
之後d有錢人又開始跳下舞,飲下酒,食下煙>_<
加上organizer既煙霧效果,我真係覺得超烏煙瘴氣lor=.=
本身話兩點收工,係十二點幾既時候我已經開始係咁睇錶
因為好辛苦呀,係咁吸d二手煙,仲有d超臭既雪茄>_<
點知去到一點四十五分d歌都仲未停lor=.=已經知會ot啦
都已經唔想再去睇錶,因為睇左都唔知幾時會完
我諗去到兩點半左右啦個DJ終於都話係last song~~有得收工~~
點知佢last song都唔係last既....播左好多首lor......
之後停左音樂啦~~以為完啦~~點知=_=停得半分鐘都冇...又有音樂....
shit......又唔知播左幾多首,又黎話last music......我都唔係咁信佢喇
果然又播多幾首歌=_=之後又係停左一陣又播過shit.........
第三次佢又話last music~~好在今次佢真係last jei~~~
佢開始話last music果時d人都開始走喇~~~唔覺唔覺得番廿幾人係個場度
有d人drunk得好犀利,冇人扶住佢係行唔到lor
越黎越少人,d人反而越跳越high=_=
好似去左disco咁lor,係果時我反而想多番d人
因為d音樂太大聲,冇d人係度隔一隔....隻耳好辛苦,下次要帶耳塞返工......
最後Lloyd哥叫我地去收果時我睇錶,係10/9既0313lor=.=
足足遲左一個鐘先後工...........
坐van仔落旺角,係旺角食左d野就行返hall~~~
返到房,roommate竟然唔係度wor~~去左沖涼
之後等個頭乾果時去左上網~~~上上下原來已經六點幾@o@
想睇日出,點知天氣唔係太好睇唔到
六點幾終於到上床訓lu~~~好在下晝無野做,訓幾耐都得^^

台長: 文ying
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文