24h購物| | PChome| 登入
2002-07-19 00:18:21| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

行書展, 好睬有收穫~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上午補完課,下午就去左行書展.都係唔錯呀,好多書我都想睇,又有野可以買,very good~~ 其實都仲未行完架,不過我地約得遲,所以行唔晒,唔緊要啦!人人都有收穫,真係好呀!不過我仲想買隻o麥o麥蜜蜂公仔呀, 真係好可愛呀......不過無買到哦~~唔知有無機會呢?
我有咩收穫? 我終於可以買到我想買的o麥o麥電話繩同一本書--心靈拼圖.條電話繩都貴呀成$50呀,好睬本書又有折,但始終都係用左d錢,死啦七月真係用左好多錢呀,點算?又唔想問屋企人錢.....唉!只好折衣縮食啦!都無法子啦!但仲有半個月呀......只好係自修室過啦~~
行完之後我地一行7人四圍搵食,個個都肚餓呀,行左十幾分鐘就決定去食牛呀~~一邊食一邊講笑,傾計, 真係好開心呀~~始終係一班真朋友,什麼斬可以傾,可以笑, I LOVE U ALL! ^3^ 希望我地friendship forever !



唉......不過我入少左家庭溫暖了......人又少左,見到的又好似見唔到咁......唉~~ 不過我大個女lu, 唔可以再依賴屋企人, 要自己照顧自己先得!

台長: ~靖嵐~
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文