24h購物| | PChome| 登入
2005-04-04 22:04:20| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

千里馬

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


星期六
午睡瞓飽飽
六點幾收到魔的口訊約飲嘢
結果就約了一起睇完見鬼十再去食糖水


有驚驚有爆笑
彭氏確係有兩手
將香港坊間的笑話拍出來
很有香港味呀
日軍操場集隊步操我諗起商中的傳說呀
室內打傘諗起有套好耐以前有三隻鬼叫湯朱鄧的的港產笑片
最爆笑係用口當碗來敲同埋梯間找尋成績表的男孩子,笑爆咀~
每一個驚驚都用一個爆笑來收尾
同埋勁多反高潮位
難得同一個題材拍第三部都仲有驚喜
好笑得來又唔算胡鬧喎
我覺得okay合格喎~
同埋幾鍾意睇楊淇
不過睇完先發現
原來我沒有看過大肚婆那集囉
好想睇番添~


本來約埋大衛高柏哩一齊睇的
但係佢病到五顏六色
「我唔會放過你地,你睇吓後面,見唔見我粒眼珠呀?!」
傻的,嚇死人咩!!
死線就快到了,加油啊~


幾個月沒見的魔咳到甩肺咁滯
傾傾傾傾傾
很多事情很多經歷發生在各自身上
漫步於元朗
經過母校啦
經過香噴噴的茉莉花樹啦
經過俾警察問我地幾耐無番過屋企係咪老泥妹的地方啦
經過我屋企門口啦
最後一站總是那個巴士站


站在巴士站傾傾傾
身邊經過無數架的士
掠過無數個的士司機的目光
到傾完真的要say bye截的士時
總是沒有車的


元朗變了很多
但是
很多東西還是如舊
我們發生了很多事情
我們改變了很多
多了一些什麼的
少了一些什麼的
但是
還有很多東西仍是如昔


很多年了
一種歲月歷久的味道
就算我們變了很多
那種安心信任、不會被欺騙的感覺
難尋~






台長: 大頭妹
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文