24h購物| | PChome| 登入
2007-03-17 00:46:33| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感情真相 (1995 年 電視劇「刑事偵輯檔案」主題曲)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


3/17/2007....
夜晚12 點幾就黎 1 點....
因之前有個卡通好想睇番....
有意冇意咁比我見到一個冇著名既 Windows Media Player....

我又唔記得左係咩黎....
點知一聽把聲好熟....初初以為係李克勤....
後在聽聽下....係基仔唱架....!!!!!
咁去 check 下依首歌叫咩名啦....

首歌前奏唔知係咩....但比我聽到副歌果陣....
我 feel 到自己好激動....
係電視劇「刑事偵輯檔案」既歌....
係我細個晚晚追既電視劇....
令我諗番起一幕幕既片段....
每一個角色既面貌....

我記得有陶大宇...好似叫亞勇....
又有梁榮忠....叫義仔....
最記得係女主角郭可盈...個名叫高婕 (Jessie)
果陣我覺得可盈好美....我好 like her....
so 就改左她劇中 Jessie 依個英文名....


我真係好想再重溫番....


感情真相 (1995 年 電視劇「刑事偵輯檔案」主題曲)

作曲:太田美智彥
填詞:潘偉源
編曲:薜學泉
主唱:古巨基

一箱一箱檔案裝滿心窗  情理都歸於某一方
而真相往往都歪曲變樣
猜測的心因你興奮慌張
迷惘於歡欣與哀傷
如偵探去探測多少愛的影響
尋求真相  日日夜夜將心境窺看
蛛絲馬跡令幻夢越迷惘

如情場奮勇的探子回頭非好漢
為夢內女子殺入戰場
完全忘我  為一幕真愛真相
如人人敬仰的探長埋頭於檔案
為浪漫愛戀破壞設防
完全無悔  為表白心裡真相
盼望和你  計劃和你
在路上驀然遇上



台長: Monkubi...]]
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文