24h購物| | PChome| 登入
2004-07-23 14:14:24| 人氣337| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我唔係死o靚仔呀~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我呢~雖然已經廿一歲,但點解個個都話我似十二歲架?!

我已經好努力咁令自己睇起黎成熟d架喇~

但係都好似冇乜用咁......

如果我係男仔,我諗我會留鬚~~(好man)

我覺得會有型~~好可靠咁~~(但其實我唔鍾意毛毛的感覺)

好可惜,我冇得留喎~(有d慶幸)

我想曬黑d,咁樣睇起黎會結實d,大個d~~

但偏偏我又曬唔黑...(我唔係想曬命架~我真係想有健康膚色架~)

唉.....點解會咁架???

我仲想....

入遊戲機中心時,再唔會俾睇場伯伯問:”o靚仔,個身份証睇下.”

(我通常會俾個車牌佢睇~{挺胸收腹}外加一句:”阿叔~我唔係o靚仔黎架~”)

入賭場時,唔駛出示身份証~

騎電單車時,唔會俾阿sir截低查車牌~

駕四個輪(私家車)時,唔會俾人質疑我係無牌駕駛~

同女朋友出街時,再冇人覺得我地係姐弟戀~

同阿妹行街時,所有人都一眼認出我先至係家姐~

同阿媽阿爸去食飯時,親朋好友唔好再問:”呢個係你細仔呀?”

我仲有好多好多想法~~~

最主要係我想話俾全世界知

”我已經大個仔啦!!!”





pic:靚靚老婆仔+傻傻的我

台長: 獅子王mamio
人氣(337) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊) | 個人分類: 自己 |
此分類下一篇:關於我
此分類上一篇:我是....大雄

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文