24h購物| | PChome| 登入
2004-02-15 01:07:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/02/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

總於考完我最驚的IELTS , 都算盡了力la!

之前係自己choose呢日考的,諗住唔會有人爭時間(因為好多人要慶祝),同埋過了新年考,好似可以有d時間溫下,就係咁,隨手click呢日!

去尖咀d hotel考,我會choose travel 火車。星期六,例牌買旗好日,咁我一落車,就俾人攔路買旗,因為好細個賣過獎券,深感其苦,通常都會買。今日都唔例外,但買旗俾我個小妹子不知何解,買旗送句”情人節快樂”,其實問題又不大, 只是,令我更疑惑自己個樣真係咁似?! 講俾sandy知,佢都笑話又一次証明再有人估錯,佢都suggest我不如貼張告示在額頭~ 現在讀緊書,費鬼貼,可以慳番,但第日出來做野都係咁就死得,咁我真係買定姑婆屋都得la!~好悲!點解d人會咁諗……

說回ielts,題目,都不知深定淺,唔識講,只知因prepare ielts,冇做過any homework,好彩我有2日day off,咪死亡滿分!!!

下星期勁多功課交,我諗係時候做番哂d trouble homework!

我要求好低,可以用個accept的成績claim番fees便可!

台長: 金鑲玉
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文