24h購物| | PChome| 登入
2004-12-20 17:16:09| 人氣120| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

可爱的跳跳虎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

妈妈终于系我既强迫下,
送左呢套Disney床套比我啦.
虽然有D幼稚,
不过我好开心,
真系好开心果只开心窝.^_^

阿Sam话,
我妈妈都几舍得买野比我,
只要我中意既野,
贵D都肯买比我窝.
更系啦,
我都好锡距噶窝.
天气都仲未开始冻,
我就买左新出既电暖袋比距啦,
因为我知道距一到冬天呢,
只脚就好容易生冻疮.
所以就算五系咩野节日,
我见到适合既野,
都会毫不犹豫就买比距地噶.
跟住阿Sam话,
甘五怪之得啦......

我仲记得呢,
我细个既时候,
妈妈会肯花半个月既工资,
买条公主裙比我,
跟住我着出街,
个个都赞我成个小公主甘,
仲话我妈妈,
甘舍得啊~~~~
可能呢,
我就系果阵开始变得好贪靓啦~~~

大个D果阵,
妈妈就比我去参加我自己中意既兴趣班.
五同于以家既小朋友,
参加埋都系咩野奥数奥英.
妈妈比我自己选择,
参加声乐班.
后尾我大个D啦,
仲参加左手风琴班.
每个星期日,
无论刮风落雨,
妈妈都系踩住部单车仔,
接送我去学音乐...
所以大家称赞我既性格五怕丑,
同陌生人都好容易倾计,
又好大方...
我念,
呢个同妈妈既功劳系分五开既,
距真系从来都无吝惜,
系我身上既花费.
我念,
第日到我做妈妈啦,
都未必可以做到甘伟大.@_@

所以,
我好锡我既爸爸妈妈,
我23岁生日啦,
距地系最大功劳既人.

嗯,
我以后要继续好好爱距地,
同埋阿Sam既爸爸妈妈......

同埋其实呢,
买D甘"幼稚"既礼物,
系想自己系妈妈既面前,
永远都系个细路,
永远都可以罗正牌甘咋距娇.^_^

台長: Maggie
人氣(120) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

路過 姿姿: D
跳跳虎真的很可愛耶^___^ 我超喜歡的~
可惜妳這篇都是簡體字我都看不懂ˊOˋ
2007-09-16 01:50:09
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文