24h購物| | PChome| 登入
2004-06-24 01:42:19| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

受難曲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

觀塘是張meg meg 出job 排行榜至尊極憎第一位。

排除client 惡,時間短,0的公司執完又開,開完又執,仲有間房極凍之外,最令我討厭0既係呢個地方太唔就腳了,係牛頭角同觀塘中間,係邊個地鐵站落車都係要行好多路,又熱,又要拎電腦同file ,真係令個人極憫,lunch 同dinner 都要係呢個可怕0既地方食飯,除0左要同0的"臭"男人迫埋一齊食之外,根本可以選擇0既食肆係小之有小,大佬,人地做0左一日野都係想食餐好0者,點解都咁難。

更可怕的是由屋企去觀塘要起碼個半鐘,已經比平時早0的起身,但反而要遲到,呢個感覺真係好差,激死我,日日拎咁重野曬住咁行返去,比死更難受,我對手一定長0左啦,我左手個傷口仲未好番0架!!!

每天醒來又要面對我holy shit 0既kwun tong life until the end of July,天天起身已經好唔開心,努力令自己開心0的,好似專登攪0左個深紫色0既頭,想改變0下個髮型令自己開心0的,天天用不同的香水,試圖用最喜歡的氣味去忘記工廠區的"臭"味,努力令自己開心一點,但我總不相信我會愛上呢個地方。

係kwun tong 對我而言係受難,而且wok 味亦慢慢濃了。

: (

台長: 張megmeg
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文