24h購物| | PChome| 登入
2004-04-16 01:28:00| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心樂園餐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為今晚要係client 度做野做得夜,所以我地決定去食tea,新來的男同事(註:新同事為一名貌似三十歲,有0的中年發福的男子)竟然提出食M記,我話好呀無所謂,去到M 記我0既分牌即時為佢加0左10分,因為我看到最好看的片段...

去到M記,我見到亞哥哥即時去看哈姆太郎玩具,我的腦海即時一叮,哦..要換玩具,佢仲好細心的走去COUNTER 問人今日可以換咩款,仲即刻打電話問人想要邊款,幾經辛苦,我見佢一個大男人拎住個哈姆太郎玩具好開心個樣,真係覺得個PICTURE 好好睇,可以令一個男人去做呢0的野,唯一一個原因都係女0者,NO MATTER 係想溝OR 溝ED 都好,呢0下小小0既動作都可以SWEET 死,要一個男人買一個LV、HERME 唔難,錢而已,但要一個男人係一班女同事面前換哈姆太郎玩具,除0左愛仲有咩原因呢???好羨慕0既呢...我幾時先有份呢??

今晚好開心,因為我有男仔接放工,哈哈....開心是工作了一天後可以見到你,可以和你吹吹水,仲有食想食0既野,今天是100個幸福,多謝你呀!!

是晚到了甜蜜蜜食0左至愛栗子批with 古古力雪糕(見圖),芒果春卷 & 美式拼盤,開心到爆燈!!!

精采對話:
我:其實我係0個0的好痴男朋友的人
男同事:又睇唔出喎,我以為你好tough,好獨立添
我:我以前男朋友都以為我係,in fact,我心智同思想都好低能,好多人都會俾我個唔出聲0既樣呃到
男同事:咁你又扮得幾好喎
我:其實我有反省過點解俾人飛同埋點樣做一個好0既女朋友
男同事:其實如果佢係鍾意你0既你係唔需要改,而且你改唔到一世,因為你始終係你,有0的野冇話0岩同錯,只有適合唔過適合,一個負責任0既男仔要飛你,一定係心思熟慮。
我:.............

我:某中同話我著suit 樣似30歲,激死
你:你唔可以再走cuites 路線,雖然你年紀26似22,但呢0的男人先鍾意,可以一網打盡老嫩...

弓長羊大月其<~我要用呢個筆名挑戰深雪

曾經以為我唔會再食栗子批,因為我仍然記得2003年5月3日,我同個人講你只要每個月又或者係我唔開心0既時候帶我食一次栗子批就得了,說話言猶在耳,但人去留空,再食栗子批感覺很不同,的確小了一點味道,亦多了另一種味道!!

台長: 張megmeg
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文