24h購物| | PChome| 登入
2004-01-10 22:15:00| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感動

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係社際羽毛球比賽...我對賽果無咩感覺,反而被一班落場打波既社員既努力而感到"極感動"!!!

第一場其實大家真係超水準架...唔係差好遠架...只係因為一d我地預計唔到既事情而輸波...最緊要係大家都唔好自責呀~有好多野係大家控制唔到架~見到你地就算受傷都堅持住要打...我真係比你地搞到我眼濕濕...(好鬼無用...)~好彩無喊...

以前我成日為左個HOUSE而喊...其實都係因為我覺得感動...而唔係輸贏~輸贏好多時都係天註定...盡左力就無得後悔...但係你地對HOUSE既心我係見到架!同埋大家又咁團結去為成件事一齊努力...果種FEEL真係好正~而家做左CAP雖然壓力又大左...但我睇得都開左!!覺得好多野真係控制唔到...好似抽籤咁...抽得衰無得怨人...打得開開心心就好啦~!!

我知大家都已經盡曬力,而我都好開心有一班打波咁叻,心理質素又好既社員!響我心目中你地真係掂到不得了~!

台長: 阿宜
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文