24h購物| | PChome| 登入
2005-09-09 20:09:36| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日真係好lo呀.......!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日番學之前......
我去左mtr找christy’’cherry’’janice......
跟住我又見到1202.....
今日都見到好多人呀....
有helen 喇.....
miss何呀{primary o個個呀}.......

我今日都好好彩呀.....
我打比cherry.....
跟住唔夠5秒就見到林sir呀......
佢重同我say hi 呀......

跟住我番到學校.....
禁我地行新#o個個樓梯喇.....
跟住我唔知o個個樓梯唔比行......
佢地停左我又唔知bor......
禁我就行喇......
跟住我差錯foot.....
整到我個人趺親呀......
嗚嗚.....

跟住就上lesson lo......
我地上I.S......
妖.....
要我地5樓行落地下再行番上去.....
真係無奈呀......

跟住我上普通話......
lo到爆呀.....
禁喇我上普通話......
禁個miss係到玩新生呀......
禁我就覺得好悶喇......
禁就睇book喇......
睇睇下.....
有人叫我......
之後我就比人#喇......
嗚嗚.....
佢叫人做埋d好樣哀ge野呀......
之後落左lesson佢就比番本book我......
唔知d人喇.....
唔洗5min就唱到all人都知呀......
死人頭ronald.......
=.=

台長: 麥包
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文